למה Trapick היא חברת השיווק הטובה ביותר עבור העסק שלך?

כמה פעמים החלפת חברת שיווק לעסק שלך? כמה פעמים הבטיחו לך שהפעם זה יהיה שונה? כנראה שהרבה. וגם אם עדיין לא, סיכוי גבוה שזה יקרה גם לכם. אז מה בעצם גורם לתופעה ואיך אפשר להימנע ממנה? 

By Trapick

תוכן עניינים

אם אתם באמת, אבל באמת רוצים להפסיק להחליף חברות כל מספר חודשים (או שבועות), תקראו את המאמר עד הסוף ולא תצטערו! הגיע הזמן למצוא את האחת …

נתחיל בבעיהרוב "אנשי השיווק" בתחום לא מבינים את גודל האחריות שמונחת על כתפיהם כשאתם נותנים להם לתפוס את הפיקוד על מערך השיווק של העסק שלכם.

 דבר ראשון, כולנו ודאי מסכימים שלא לשווק את העסק שלכם בדיגיטל היא החלטה שעלולה לעלות לכם בסגירת העסק או בקיצור משמעותי של חיי העסק. מי שלא שם באמת לא קיים, אולי זה נשמע קצת בנאלי אבל זה פשוט נכון.

ולעשות בעצמך את העבודה? עם כל הכבוד, בעל עסק צריך להתעסק בלנהל את העסק ולא להעלות פוסטים לפייסבוק או לאינסטגרם. מה גם, ל99% מבעלי העסקים אין ניסיון בשיווק ובטח שלא בשיווק דיגיטלי מה שאומר שגם אם תצליחו לפנות זמן כדי לשווק בעצמכם, סביר להניח שהתוצאה תהיה בזבוז של כסף רב על תוצאה לא מספקת.

שיווק הוא מקצוע לכל דבר, מקצוע שלא כל אדם בהכרח מתאים לו וכמובן שנדרשים ניסיון ומספר שנים של למידה על מנת להגיע לרמה גבוהה.

 

ולדבר השני והנורא מכל, תחום השיווק הדיגיטלי כמו כל תחום מתפתח מלא בחסרי ניסיון או הבנה בתחום אשר מציגים את עצמם כמקצוענים וגורמים לבעלי העסקים להפקיד בידיהם את מערך השיווק של העסק.

אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שקיימות אין ספור מכללות המלמדות "שיווק דיגיטלי". אותן מכללות מלמדות את הסטודנטים להשתמש בכלים העומדים לרשותנו וגם דבר או שניים על שיווק וכך בעצם מסמיכות "אנשי שיווק".

אין כל דבר רע באותן המכללות, אלא להיפך. התעודות שלהן אכן מעידות על כך שאותו "איש שיווק" יודע דבר או שניים על שיווק דיגיטלי וכמובן יודע להשתמש בכלים בהם אנו משתמשים.

הבעיה היא שכל בוגר אותן מכללות מרגיש שעצם היותו מחזיק בתעודת סיום קורס לשיווק דיגיטלי הופך אותו לאיש שיווק אשר יכול לנהל לגמרי שיווק של עסק מבלי להבין בכלל את האחריות המונחת על כתפיו.

 

ועכשיו אחרי שהבנו את הבעיה..

יש פתרוןלכו על אנשי שיווק אמיתיים. ניסיון הוא חשוב אך לפעמים גם ניסיון לא יעזור, יש אנשים שפשוט יש להם את זה.

חפשו אנשי שיווק שחיים ונושמים שיווק ולא "אנשי שיווק" שסך הכל למדו איך להפעיל את המערכות של פייסבוק וגוגל בצורה נכונה או איזו מילה להוסיף לפוסט כדי שאולי יהיה סיכוי גדול יותר שילחצו עליו.

בקשו מחברת השיווק שתציג לכם עבודות שלה, עמודים שהיא מנהלת, דוגמא לפוסט שהיו מעלים על העסק שלכם ותאמינו לנו, כשזה זה, זה פשוט זה. כך תוכלו לבחון אם מאחורי העסק שלכם יעמוד איש שיווק או "איש שיווק".

"עלינו להפסיק להפריע לאנשים במה שמעניין אותם ולהיות הדבר שאנשים מתעניינים בו."

-קרייג דייויס-

ולענייננו,

המאמר עוסק ב-למה דווקא Trapick.

התשובה פשוטה, אנחנו אנשי שיווק מן המניין. שנים ארוכות שאנחנו חיים ונושמים שיווק, עוד לפני מהפכת הדיגיטל! אנחנו דוגלים בחשיבה מחוץ לקופסא, ביצירתיות וכמובן – בתוצאות.

התוצאות הן הדבר החשוב ביותר. לא משנה מה המטרה השיווקית שלכם, בין אם תרצו להגדיל את המכירות שלכם, להשקיע במעגל הלקוחות שלכם או לחזק ולייצב את המותג או העסק שלכם, תהיו בטוחים שאנחנו נדע לתת לכם את התוצאה הרצויה ברמה הגבוהה ביותר.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו