fbpx

Upper

קידום עמודי פייסבוק

לעסקים מתקדמים ולעסקים בתחילת הדרך

למרות שרובכם ודאי יודעים זאת, הגיע הזמן לצעוק את זה – פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם! עם כמעט 2 מיליארד משתמשים פעילים, מתוכם 5 מיליון בישראל, זה פשוט פשע לנהל עסק ללא עמוד פייסבוק פעיל. גם אם אתם חושבים שהלקוחות שלכם לא נמצאים בפייסבוק (מה שברוב המקרים לא נכון), עמוד פייסבוק פעיל הוא דבר חשוב המשפר את תדמית העסק ומעניק חשיפה תמידית לקהל לקוחות פשוט עצום.

תוכלו לקרוא על היתרונות וטווח המחירים של ניהול וקידום דף פייסבוק עסקי ממש כאן בהמשך העמוד. 

יתרונות לקידום העסק בפייסבוק

לניהול וקידום דף עסקי בפייסבוק יתרונות רבים אך הבולטים מביניהם הם – טווח מחירים המתאים לכל כיס, גמישות בעבודת השיווק, קהל יעד מוגדר ומדויק, בנייה לטווח הקצר ולטווח הרחוק, קבלת נתונים מדויקים על הצלחת הקמפיין ורימרקטינג. או בשפה פשוטה – פרסום חוזר לקהל ספציפי שכבר התעניין בעסק שלכם בעבר. ולסיום כמובן הדבר החשוב ביותר – אם המתחרים שלך שם ואתה לא, אתה מפסיד להם לקוחות. המשפט מי שלא שם לא קיים כבר לא נשמע קלישאתי כל-כך אה?

  • טווח מחירים המתאים לכל כיסהיתרון אולי הבולט ביותר הוא המחיר. לפני עידן השיווק הדיגיטלי, עסק שרצה לפרסם את עצמו נאלץ לפנות לאפיקי פרסום כמו עיתונים, שלטים וטלוויזיה, דבר שלא כל בעל עסק יכל להרשות לעצמו וגם אם כן, לא תמיד היה משתלם (מה שלא היה אפשר לבדוק בניגוד לשיווק דיגיטלי). ועכשיו לתכל’ס, אפשר להתחיל לקדם בפייסבוק החל משקלים בודדים בלבד, עם זאת, לכל עסק האסטרטגיה השיווקית המתאימה לו וכך גם התקציב המתאים בשבילו. הסיכון בקידום בפייסבוק ללא גורם מקצועי הוא “שריפת הכסף”. קידום בפייסבוק זמין לכל עסק בזכות טווח המחירים שלו אשר מתאים לכל כיס אך חשוב לדעת, קידום בפייסבוק הוא דבר לא פשוט בכלל ולכן חשוב מאד לשים דגש על בחירת גורם מקצועי ואמין שידאג שהכסף שתשקיעו יביא תוצאה בהתאם. בין אם המטרה שלכם היא הגדלת המכירות, חיזוק הקשר עם הלקוח, בניית המותג וחשיפתו לקהל גדול אך רלוונטי או כל סיבה אחרת, ההחלטה החשובה ביותר שתעשו היא בחירת הגורם שאחרי על ניהול וקידום העמוד שלכם.
  • קבלת נתונים מדויקים על הצלחת הקמפיין – עוד יתרון חשוב הוא שבשיווק בפייסבוק (כמו ברוב ערוצי השיווק הדיגיטלי) ניתן לקבל נתונים מדויקים על הצלחת קמפיין. אתם בטח שואלים את עצמכם למה זה כך-כך חשוב, אז הנה התשובה – לנתונים אלו מספר שימושים חשובים. השימוש הראשון הוא השגת תוצאה מקסימלית תקציב הקמפיין, בעזרת המידע נוכל להבין לאיזה פרסום הקהל הגיב בצורה הטובה ביותר וכך להפנות את רוב המשאבים אליו ולא לבזבז את כספכם על פוסטים פחות אהובים. יתרון שני הוא הבנת הצרכים של הלקוח, לדוגמא, אם תרצו לפרסם כמה מוצרים שונים או כמה מבצעים שונים, תוכלו להבין מתוצאות הקמפיינים את הצרכים האמיתיים של הלקוחות שלכם. מידע חיוני אה? זה עוד לא הכל, דבר נוסף שתוכלו לעשות עם הנתונים הוא להבין את טווח הגילאים, המינים (אחוז הגברים ואחוז הנשים) ואפילו האיזורים הגאוגרפים של הקהל שמתעניין בעסק שלכם! עוד דברים שאפשר לדעת בעזרת הנתונים הם את כמות האנשים שנחשפו לעסק שלכם, את כמות הכניסות מהפוסט לאתר שלכם, כמה עלתה לכם כל אחת מהפעולות וכמעט כל דבר שעולה על דעתכם.
  • קהל יעד מוגדר ומדויק – אחת האופציות החשובות והשימושיות ביותר בשיווק בפייסבוק. באפיקי הפרסום האחרים, למשל על פרסומת בעיתון או בטלוויזיה, אתה משלם המון כסף אך אף אחד לא מבטיח לך שהקהל שיראה את הפרסום הוא קהל היעד שלך. יכול להיות שהשקעת אלפי שקלים על פרסומת ולבסוף אחוז מאוד נמוך מהקהל שקרא את המודעה הוא רלוונטי לעסק שלך. בשיווק בפייסבוק ניתן להגיד את הקהל שיראה את הפרסום כמעט בכל פרמטר שתעלו על דעתכם! ניתן להגדיר את טווח הגילאים, את המגדר, את האזורים הגאוגרפים (ערים מסוימות למשל), את תחומי העניין, את השפות, את סוג המכשיר שבו הוא משתמש ואפילו למאגר נתונים קיים כמו קובץ אקסל! תחשבו על זה, אם תרצו לפרסם מספר מוצרים המתאימים כל אחד מהם לסוג קהל אחר, למשל – מוצר שמתאים לנשים בטווח גילאים 30-50, מוצר שמתאים לגברים בטווח הגילאים 40-50, מוצר שמתאים לחיילים בגילאים 18-22 בעיר מסוימת ומוצר שמתאים לסטודנטים בעיר מסוימת ובערים המקיפות אותה. במקום לבזבז כסף על פרסום שיראה אותו קהל שלא רלוונטי למוצר, תוכלו להתאים את קהל היעד בצורה מדויקת לכל קמפיין וככה תחסכו המון כסף ותקציב הפרסום שלכם יתן את התוצאה המקסימלית!
  • בנייה לטווח הקצר ולטווח הארוך – עמוד פייסבוק מאפשר לנו להשקיע בעסק שלנו לטווח הקצר ולטווח הרחוק בו זמנית. בעצם, כשאתם משקיעים בפרסום בפייסבוק קורים מספר דברים. לטווח הקצר, כשאתם מפרסמים בפייסבוק יותר אנשים נחשפים לעסק שלכם ובכך גדל משמעותית הסיכוי שיותר לקוחות יגיעו לעסק שלכם או ירכשו את המוצר\שירות שלכם. לטווח הארוך, כשאתם מפרסמים בפייסבוק והמותג שלכם נחשף לכמות גדולה של אנשים, אתם בעצם בונים את המותג שלכם. גם אותם האנשים שלא קונים באותו הרגע, אם שומרים על עקביות ומנהלים נכון את העמוד העסקי, המותג מתחזק לטווח הארוך ונוצר אפקט “כדור השלג”. לקריאת המאמר “אפקט כדור השלג השיווק בדיגיטל” לחץ כאן. למי שרוצה לדעת בקצרה, אפקט כדור השלג מתאר כדור שלג המתגלגל על הר מלא בשלג ובזמן שהוא מתגלגל הוא הולך וגדל. כך גם בעולם השיווק, עם הזמן, הדף העסקי צובר לייקים ומידע על לקוחות וכך הופך חזק יותר ככל שעובר הזמן.
  • גמישות בעבודת השיווק – יתרון ענק ומשמעותי. גמישות היא דבר חשוב בשיווק ובעסקים בכללי. יתרון הגמישות בפרסום בפייסבוק בא לידי ביטוי בכך שאפשר לשנות, לערוך, להפסיק, להשהות ולהתחיל מחדש כל פעולה, כל הזמן. מה שאומר שאפשר להתאים את הפרסומים למצב הנתון כל הזמן, אנחנו לעולם לא מוגבלים, בין אם החלפת לוגו לעסק, שינית פרט במוצר או במבצע, החלפת כתובת, מספר טלפון או כל שינוי אחר, ניתן לערוך את הפרטים תוך דקות ספורות. 
  • רימרקטינג  – הידעת? בממוצע, לפני שאדם מגיב לפרסום הוא רואה אותו בין 6-8 פעמים. איך זה קשור לרימרקטינג? ומה זה בכלל רימרקטינג? אז ככה, רימרקטינג כשמו כן הוא, שיווק חוזר. מה זה אומר? לפייסבוק יש את היכולת “למרקר” את הקהל שהביע עניין בפרסום שלך או עשה פעולה כל שהיא ולבצע לאותו קהל סדרת פרסומים מותאמת. דבר הנותן אפשרות למגוון לאסטרטגיות שיווקיות בהתאם למוצר ולעסק. אדם שצפה בסרטון שלנו יותר ממס שניות מסוים, עשה לייק לפרסום שלנו, נכנס לאתר שלנו וכמעט כל פעולה אחרת יכנס למאגר הרימרקטינג שלנו וכך נוכל להתאים קמפיין שתוצאתו תהיה מעולה ברוב המקרים.
  • זהירות, פוסט ויראלי! – אחד הדברים הטובים ביותר בפייסבוק הוא שהכל יכול לקרות. בניגוד לשאר הרשתות החברתיות, בפייסבוק קיימת האפשרות שפוסט יהפוך לויראלי. כשמשתמשים אחרים עושים לייק לפוסט הוא קופץ לחברים שלהם, כשהם מתייגים חברים בתגובות ומשתפים את הפוסט, השמיים הם הגבול. עם הקריאייטיב הנכון (אולי המילה המתאימה פה היא – גאוני) אפשר לגרום למשתמשים להביע עניין בפוסט שלכם, לתייג חברים ולשתף וכך פוסט יכול להפוך לויראלי ולהגיע לעשרות ומאות אלפי אנשים בהשקעה של סכום מינימלי (לפעמים גם ללא השקעה בכלל).  

לסיכום

סביר להניח שהבנתם שדף פייסבוק עסקי הוא לא בגדר המלצה, הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הן זירות השיווק מהחשובות ומהגדולות ביותר בדור הנוכחי. עסק שלא נמצא בזירות האלו מפסיד כמות עצומה של לקוחות למתחרים שלנו ופשוט מניח להם את היתרון על מגש של כסף. כדי להביא את היתרונות האלה לידי ביטוי, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם סומכים ב100% על חברת הפרסום לה נתתם לנהל ולהוביל את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. אנחנו כאן כדי לתת לכם מעטפת מלאה בתחום השיווק הדיגיטלי. אנחנו מתמחים בכל סוגי השירותים אותם אנו נותנים, עם ניסיון מוכח של שנים, יחד נקח את העסק שלכם למקום שעליו חלמת.

אנחנו דוגלים במצוינות, אנחנו לעולם לא עושים עבודה טובה אלא עבודה מצוינת. היתרון שלנו הוא חוסר ההתפשרות בעבודה, אפילו בפרטים הכי קטנים. תוכלו לקרוא מאמר בלחיצה על הלינק – “למה אנחנו חברת השיווק הטובה ביותר לעסק שלך”.

התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

אהבתם את האתר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בכתבות, במאמרים ובמבצעים שלנו!

אנחנו כאן בשבילכם

אם תרצו לשמוע יותר פרטים, לקבל הצעת מחיר או סתם לבקש עצה, השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם תוך זמן קצר!