fbpx

Upper

קידום אתרים בגוגל

לעסקים מתקדמים ולעסקים בתחילת הדרך

הידעת? גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, ואתר האינטרנט הגדול ביותר בעולם. מידי יום מתבצעים מעל 3 מיליארד חיפושים בגוגל! מטורף אה? כמה מטורף? זה בערך פי 2 מכמות המשתמשים הפעילים בפייסבוק ובאינסטגרם ביחד! ולמה חשוב שתדעו את כל זה? כי בזמן שהמתחרים שלכם משקיעים את כל כספם ותשומת ליבם ברשתות החברתיות, לכם יש הזדמנות לצמוח בעוד פלטפורמה שיכולה, בחלק מהמקרים, להיות יעילה אף יותר מפרסום במדיה החברתית.

תוכלו לקרוא על היתרונות וטווח המחירים של קידום אתרים בגוגל ממש כאן בהמשך העמוד. 

יתרונות לקידום האתר בגוגל - Google

אז כמו שכבר קראתם, גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ואתר האינטרנט הגדול בעולם! עם מספר חיפושים פשוט בלתי נתפס מידי יום, אתם פשוט חייבים להיות שם. בגדול, קידום בגוגל מתחלק ל-2, קידום ממומן וקידום אורגני. כל אחת מהשיטות מעולה בפני עצמה והשילוב ביניהן הוא הדבר המומלץ והנפוץ ביותר. לכן, כדי לעשות לכם קצת סדר בראש, הכנו בשבילכם הקדמה קצרה על ההבדל בין קידום אורגני לממומן. תודו לנו אחר כך.

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל

נתחיל בהגדרה היבשה של כל אחד מהמושגים. קידום ממומן = קידום בתשלום, קידום אורגני = קידום ללא תשלום (כן, בחינם). אבל רגע, לפני שאתם קופצים על האופציה החינמית כי מן הסתם חינם זה טוב יותר, כדאי שתמשיכו לקרוא. האופציה של קידום אורגני בהחלט מומלצת יותר לטווח הארוך, התוצאה ממש לא מיידית ולרוב יקחו כמה חודשים עד שתראו תוצאה ממשית. ועוד נקודה חשובה, גם החינם פה הוא לא כל-כך בחינם. קידום אורגני או בשמו המקצועי ה- SEO הוא אחד התחומים הגדולים והמורכבים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי ואם תעשו בחירה לא נכונה של מומחה ה- SEO שלכם, יכול להיות שבסוף תשלמו על כך ביוקר. 

תהליך הקידום האורגני בגוגל –  אין דבר טוב יותר לעסק מאתר אינטרנט שממוקם בעמוד הראשון בתחומו בגוגל. זה מעיד על כל-כך הרבה דברים טובים וההשלכות פשוט בלתי נתפסות. קידום אורגני בגוגל מורכב מבחירת מילות מפתח חכמות, אופטימיזציית האתר, מהירות האתר, נגישות האתר, דירוג האתר ועוד המון כללים ותקנות שנקבעו ע”י גוגל ולפיהם נקבעת התוצאה. SEO הוא תהליך ארוך וחובה להגיע אליו מלאים בסבלנות והבנה שבסוף הוא ישתלם בגדול. אתר מדורג טוב בגוגל הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר שקיימים ויש האומרים אפילו החזק ביותר. מעבר לתנועה מוגברת של לקוחות לאתר ולעסק שלך, אתר מדורג במקומות הראשנים בגוגל הוא נכס לכל דבר ואפשר להרוויח ממנו כסף ואפילו למכור אותו! עוד יתרונות בהמשך העמוד.

תהליך הקידום הממומן בגוגל (PPC) הוא פשוט יותר מהקידום האורגני. בדומה לקידום בפייסבוק או באינסטגרם, מקימים קמפיין, מגדירים תקציב ולמי אנחנו מכוונים את הקמפיין. ההבדל הוא שבקמפיין בגוגל הקהל ימצא אותנו ולא אנחנו אותו, מגדירים בקמפיין מילות מפתח שקשורות לעסק שלנו או למוצרים\שירותים שלנו וגוגל תדאג שמי שיחפש את אחת המילים שהגדרנו – ימצא אותנו. אחד היתרונות בקידום בגוגל על פני הרשתות החברתיות הוא שהלידים שמגיעים משם הם איכותיים יותר. הלקוח מחפש אותנו ולא אנחנו אותו מה שמגדיל את הסיכויים לביצוע עסקה. גם בקידום ממומן בגוגל, חשוב לבחור נכון את המומחה שינהל את הקמפיינים שלכם, אחרת הכסף שלכם עשוי להתבזבז או לא למצות את הפוטנציאל המלא שלו. עוד יתרונות בהמשך העמוד.

יתרונות קידום ממומן

  • תוצאה מיידית – היתרון החשוב ביותר בקידום ממומן הוא התוצאה המיידית. ברגע שהקמפיין עולה לאוויר, זה עניין של שעות בודדות מקסימום יום יומיים עד שאתר צריכים כבר לראות אץ התוצאות. זאת בניגוד לקידום אורגני שלוקח מספר חודשים. 
  • טווח מחירים המתאים לכל כיסממש כמו ברוב אפיקי הקידום הממומן בתחום השיווק הדיגיטלי, היתרון אולי הבולט ביותר הוא המחיר. לפני עידן השיווק הדיגיטלי, עסק שרצה לפרסם את עצמו נאלץ לפנות לאפיקי פרסום כמו עיתונים, שלטים וטלוויזיה, דבר שלא כל בעל עסק יכל להרשות לעצמו וגם אם כן, לא תמיד היה משתלם (מה שלא היה אפשר לבדוק בניגוד לשיווק דיגיטלי). ועכשיו לתכל’ס, אפשר להתחיל לקדם בגוגל החל משקלים בודדים בלבד, אך כמובן שלכל עסק התקציב והאסטרטגיה המתאימה לו. לא מומלץ לקדם בגוגל ללא גורם מקצועי שידאג שתקציב השיווק יתן את התוצאה הטובה ביותר. ההחלטה החשובה ביותר שתעשו היא בחירת הגורם שאחרי על הקמפיין הממומן שלכם.
  • עלות התפעול – גם כאן המחיר משחק תפקיד משמעותי. עלות התפעול של קידום ממומן זולה יותר מעלות התפעול של קידום אורגני. בדרך עלות התפעול של קמפיין בגוגל לא תעלה על כמה מאות שקלים ורק במקרים חריגים תגיע לכמה אלפי שקלים (תלוי בתקציב הקמפיין שלכם). לעומת קידום אורגני שבו אולי תחסכו את עלות הקמפיין (מה שתשלמו לגוגל בקידום ממומן) אך עלות התפעול (מה שתשלמו לחברה שתנהל את הקידום) תהיה יקרה הרבה יותר מבקידום ממומן.
  • גמישות יתרון עצום בקידום ממומן. הגמישות באה לידי ביטוי בכך שניתן לשנות, לערוך, להפסיק, להשהות ולהתחיל מחדש כל פעולה, כל הזמן. מה שאומר שאפשר להתאים את הפרסומים למצב הנתון כל הזמן, אנחנו לעולם לא מוגבלים, בין אם החלפת לוגו לעסק, שינית פרט במוצר או במבצע, החלפת כתובת, מספר טלפון או כל שינוי אחר, ניתן לערוך את הפרטים תוך דקות ספורות. 
  • נתונים מדויקים על תוצאות הקמפיין – כמו ברוב ערוצי השיווק הדיגיטלי, גם בקידום ממומן בגוגל ניתן לקבל נתונים מדויקים על תוצאות הקמפיין. תוכלו לדעת כמה נכנסו לאתר שלכם מכל קמפיין, כמה עלה כל קליק (כניסה לאתר) ואיזה מילות מפתח מגיבות טוב יותר מהאחרות.

יתרונות קידום אורגני

  • בניית לטווח הארוך – קידום אורגני בגוגל הוא השקעה (משתלמת!!!) לטווח הרחוק. כמו שכבר אמרנו, התוצאה היא לא מיידית בניגוד לקידום ממומן אך כאשר התוצאה מגיעה היא מגיעה בגדול. אתר הממוקם במקומות הראשונים ברוב המקרים יביא הרבה יותר עבודה מאשר קמפיין ממומן בגוגל ולא תצטרכו לשלם על כך לגוגל אפילו אגורה.
  • טווח מחירים נוח – אמנם עלות התפעול של קידום אורגני יקרה יותר מעלות התפעול של קידום ממומן אך עדיין המחיר הוא נוח ומאפשר כמעט לכל עסק להשקיע בסוג שיווק זה. עלות התפעול מתחילה בכמה אלפי שקלים ובמקרים מסוימים (חברות או רשתות גדולות) מגיעה גם לעשרות אלפי שקלים. אך עדיין, לעומת שיטות השיווק הישנות, שיטה זו נמצאת בטווח המחירים ההגיוני ומאפשרת כמעט לכולם להנות מהיתרונות שלה.
  • שיפור ביצועים טכניים – חלק מתהליך בקידום האורגני (SEO) הוא לשפר את הביצועים של האתר. הקפדה על בריאות האתר, מהירות האתר ועוד, תאפשר חוויה טובה יותר לגולשים וללקוחות שלכם.
  • נכס לעסק – לא הרבה יודעים אבל אתר מדורג היטב בגוגל הוא נכס לכל דבר. אפשר להרוויח כסף מעצם האתר נמצא במקום טוב בגוגל ואפשר אף למכור אותו. בנוסף, למקרה שתרצו למכור את העסק, אתר חזק יעלה את ערך העסק משמעותית.
  • תנועה איכותית יותר לאתר – הלקוחות שיכנסו לאתר שלכם מהקידום האורגני (SEO) יהיו לרוב לקוחות ברמת מוכנות גבוהה יותר לבצע עסקה וכך יעלה הסיכוי לרכישת המוצר או השירות שלכם. 
  • שיפור התדמית והמוניטין – כשלקוחות רואים את האתר במקומות הראשונים בגוגל זה מחזק את המותג שלכם וגורם להם לתפוס את העסק כרציני ואמין הרבה יותר, דבר הגורם להם תחושת ביטחון וכך גדל הסיכוי שלהם לבצע עסקה, לרכוש את המוצר או את השירות שלכם.

לסיכום

קידום האתר בגוגל, בין אם אורגני או ממומן הוא דבר הכרחי לעסק המעוניין להגדיל את המכירות ולהיכנס לאחת מזירות השיווק החשובות ביותר. ההמלצה היא לשלב בין השניים כדי לקבל תוצאה מיידית מהקידום הממומן ובו זמנית לחזק את האתר לטווח הארוך עם קידום אורגני. עסק שלא נמצא בזירות האלו מפסיד כמות עצומה של לקוחות למתחרים שלנו ופשוט מניח להם את היתרון על מגש של כסף. כדי להביא את היתרונות האלה לידי ביטוי, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם סומכים ב100% על חברת הפרסום לה נתתם לנהל ולהוביל את מערך הקידום שלכם בגוגל. אנחנו כאן כדי לתת לכם מעטפת מלאה בתחום השיווק הדיגיטלי. אנחנו מתמחים בכל סוגי השירותים אותם אנו נותנים, עם ניסיון מוכח של שנים, יחד ניקח את העסק שלכם למקום שעליו חלמתם.

אנחנו דוגלים במצוינות, אנחנו לעולם לא עושים עבודה טובה אלא עבודה מצוינת. היתרון שלנו הוא חוסר ההתפשרות בעבודה, אפילו בפרטים הכי קטנים. תוכלו לקרוא מאמר בלחיצה על הלינק – “למה אנחנו חברת השיווק הטובה ביותר לעסק שלך”.

התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

אהבתם את האתר? תנו לנו לייק בפייסבוק ותוכלו להישאר מעודכנים בכתבות, במאמרים ובמבצעים שלנו!

אנחנו כאן בשבילכם

אם תרצו לשמוע יותר פרטים, לקבל הצעת מחיר או סתם לבקש עצה, השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם תוך זמן קצר!